kundvagnskrig på netto?

imorgon har jag lovat M att följa med till Netto butiken som öppnar här i stan..klockan 8.00 öppnar dörrarna och alla tanter i staden kommer att brottas och knuffas med sina kundvagnar..jag och M också..eller aa, haha jag kommer väl sitta i vagnen eller nått..allt för att inte bli överkörd eller på knuffad :P så ja, imorgon är det tidig morgon som gäller..känns faktiskt riktigt bra, att komma upp tidigt och ha hela dagen på sig att göra absolut ingenting:D fast detta händer ju enbart om vädret tillåter förstårs..annars kommer jag snoza om och somna om och drömma vidare i några timmar till... :) hihi

Kommentarer
Sara säger:

Sv: Aaa, längtar sjukt mkt :D

Datum: 2008-06-11 Tid: 23:07:24
Blogg/URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0