Mine car.. ;D

Blev ingen shopping för min del idag (hör och häpna!) hehe :P orkade helt enkelt inte springa runt i en massa affärer nu när det är så jädrans varmt ute när jag ändå inte är ute efter nått speciellt..så det blev bara att följa med mormor och morfar först å kolla på en ny bil (såååg min drömbil där också :D:D haha, har läänge gått och sucktat efter den :P) och sen blev det en sväng in till biltema för att köpa lite skrot (dock inte jag ,jag var bara med som underhållning..hehe)



denna bil ska jag ha när jag skaffat körkort :D hihhii visst är den inte föööör underbar? I LOVE IT :D dock så vet jag inte vilken färg jag tycker är snyggast..men det kan vi juh ta då :P

aja, nu gör jag väl inkentinken..sitter och väntar mer på att pappa ska komma hem så vi kan åka vidare ut och kolla på ny dator till mig:D (haha det var ett jädrans tjat på det känner jag ^^) och förhoppningsvis så får jag en med mig hem också..*håller tummarna* för den här slutar fungera helt här snart..

menmen, allt bra med er annars? :)


Kommentarer
JOSEFINE säger:

nice ju :)

Datum: 2008-06-09 Tid: 17:24:29
Blogg/URL: http://josefiner.blogg.se/
Rebecka säger:

Snygg den var, speciellt i röd ju :D hoppas du får med dig en dator då ;)

Datum: 2008-06-09 Tid: 17:51:45
Blogg/URL: http://oceanblue.devote.se
Charlie säger:

vi köpte ny bil för inte så länge sen och jag kollade på den där, HEL häftig och citroën cab ahha hittade en gul audi cab också. underbar!



svar: ja precis man täker ju att jomen jag kommer använda det här i framtiden haha :P

Datum: 2008-06-09 Tid: 18:06:42
Blogg/URL: http://challenger.blogg.se/
Jonatan:D säger:

Sv: Hejsan:D jag överlevde mitt seglarläger bara så att du vet:P har inte orkat blogga något nu på sistonde och nu kan jag inte logga in på den längre så jag får väl kanske göra en ny:P/ Jonatan

Datum: 2008-06-09 Tid: 18:23:05
Malin säger:

jaa, inget fel på den :D

Datum: 2008-06-09 Tid: 22:59:27
Blogg/URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0