You can't live until you die

tjillivippen :)

kom nyss hem från promenaden, det slutade som tur var att regna så jag passade på att följa med, komma ut lite, känns som om att jag bara har legat inne hela dagen (vilket jag också har gjort, men ändå) så ut och röra lite på benen mina var inte helt fel ;) tänkte ta mig an och göra i ordning en skål jordgubbar och sen sätta mig med boken på nått mysigt ställe och läsa lite, bästa som finns när vädret är som det är..plus att klockan börjar närma sig kväller och jag ska upp tidigt imorgon för att jobba..great!


en liten intervju..hihi :P


gassh, är han inte föör snygg?♥  haha sorry, känns som om att jag tjatar en hel del nu, men va fan..har jag fått upp ögonen för nått/någon så kan jag bara inte få nog ;) haha + att detta är min blogg så jag skriver om vad tusan jag vill :D

Nu ---> Jordgubbar (:

Kommentarer
Malin säger:

lät mysigt med jordgubbar och bok :)

Datum: 2008-06-16 Tid: 21:22:24
Blogg/URL: http://malinsh.blogg.se/
Rebecka säger:

Ja, men han ser ju rätt bra ut ;)

Datum: 2008-06-17 Tid: 11:44:07
Blogg/URL: http://oceanblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0