fyra stora pojkar

jag har försökt och försökt och försökt nu i flera timmar (okej, en timme kanske?) och tagit kort på valparna..men dom är så himmla enerigska så såfort jag ska ta en bild så vänder dom bort huvudet (även fast dom fortfarande är "blinda" så känns det som om att dom vet att jag håller en kamera) och bilden blir tagen på deras magar eller rumpan eller nått liknande..suddiga bilder blir det också..men vad kan man begära av två veckor gamla yorkvalpar? thihi, men jag har tagit några bilder i alla fall lägger upp några bilder här på bloggen sen när jag kommer hem till pappa för jag glömde nämligen kabeln=/

men ni vet vad dom säger..den som väntar på nått gott....väntar aldrig förlänge ♥

nu ska jag gå ner i källaren och lägga mig i solariumet några minuter..min bleka kropp behöver yttligare lite mer bränna;) allt bra med er annars?

image694

bild från när dom var som minst<3 mina små änglar har vuxit riktigt rejält nu!

Kommentarer
Lina säger:

Godmorgon tjejen! Ja jag går handel, och jag vet inte vad jag vill bli, helst vill jag nog starta någonting eget i framtiden :) självdå?

Datum: 2008-03-12 Tid: 11:32:39
Blogg/URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0