Godmorgon

....TUR att jag tittade på klockan istället för att vänta på att alarmet skulle ringa!!

För vem tror ni inte hade lyckats stänga av alarmet i sömnen? Joo jag så klart!
Herregud, tänk om jag hade försovit mig första dagen på praktiken det hade ju varit riktigt snyggt! haha herregud, vill inte änns tänka på saken..usch :P

aja, nu är jag några minuter efter i min tidsplan så jag måste skynda mig lite här...men jag bloggar igen när jag slutat jobbet vilket jag gör klockan 18.00 ikväll...låång dag =/

Ha det bäst, så höres vi
And btw. Önska mig lycka till på första dagen ^^

Kommentarer
Malle säger:

Jag är inne i en period då jag låter bli att äta godis och sånt. Så då undvíker jag även chokladpudding & liknande. :) Så de blir inget idag av den anledningen. Men de får bli snart för de hade varit sjuk gott :)

Datum: 2008-03-03 Tid: 09:20:30
Blogg/URL: http://www.malle85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0