it´s raining man..

Hejsansvejsan i lingonskogen!
kom nyss hem från skolan, sitter just nu och mumsar knäckemackor med lök keso, hur gott och onyttigt som helst(a) hehe men ibland måste man allt äta lite sånt med (vilket jag gör nästintill varje dag!) :P

inget
roligt alls att cykla till skolan idag för både imorse så små duggade det lite och nu på hemvägen duggade det också=/ men vi blev inte jätte blöta som tur var, hade ju varit riktigt jobbigt om man kom till skolan dygnsur!

men men, nu regnar det faktiskt lite mer och jag som hade tänkt att ut och springa..aja får bli lite senare ikväll sen eller nått, när det har slutat att regna helt enkelt ;)

Imorgon har vi inga vanliga lektioner heller..eller jo, först data klockan 8.00 sen 10.30 går bussen till linköping dit alla handelsettor och teknikettor ska :D det är nämligen någon slags UF mässa som vi ska gå på, ska bli skoj! :D sen blir det snabbt hem, för att fixa groggvirke och sen blir det partaj för hela slanten! ^^
(födelsedagsfesten som jag skrev om igår ni vet) troligtvis så kommer H hit lite tidigare och så förfestar vi lite här hemma innan och sen så går vi ner dit senare sen..kommer nog bli sketa kul ;D hehe
sen så sover H här på natten, eftersom jag är hundvakt så måste jag sova hemma och då så får hon följa med hem hit sen för hon bor så långt bort^^ thihi

men nej, nu ska jag fixa lite här..allt bra med er annars? =)

Kommentarer
Ursula säger:

Ja de e jätte gott till frukost :D

Knäckebröd med keso är väl nyttigt???

Datum: 2008-03-13 Tid: 13:54:27
Blogg/URL: http://inexpressible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0