Lite natte-tankar..

Hej där, jag vet att klockan är ganska så mycket men jag känner att jag behöver skriva av mig lite..
Kvällen har väl varit..lyckad? eller aa joo men den har varit helt okej, borsätt från en väldigt stor grej men vi hade bannemej inte gjort någonting? förstår inte varför hon betäde sig som hon gjorde? aja, hoppas vi reder ut allt det där imorgon...att träffa just dej var också lite stelt..men det kändes ändå skönt på nått sätt :) visst vi pratade typ ingenting, S var vårat mellanhäng men ändå..du var där och jag var där..en kram slutade det med i alla fall, vilket alltid är någonting..right? jag var riktigt lycklig när s och jag gick där ifrån..när du och f åkte hem och allt var slut, kvällen var ändå ganska lyckad liksom..tills nu då jag fick reda på att du pratar med s i telefonen..men jag förstår inte varför jag känner mig som jag gör? jag känner inte dig? du känner inte mig? men jag antar att jag ville mer än att bara vara vänner..dock så tror jag inte det är någonting du varken har förstått eller känner själv..jag såg hur du och s tittade på varandra ikväll..jag såg att ni var bra vänner..om inte mer än så? men jag låtsades inte se det, inte bry mig om det..men innerst inne så vet jag att det är henne du vill ha..dock så är jag inte säker på att hon  är den rätta för dig..inte för att jag försöker att säga att jag är den rätta för dig, för det behöver inte heller vara sant, men jag vet hur hon är, vad hon gör..ialla fall vad hon brukade att göra..vilket jag inte tror har förändrast..

men jag hoppas i alla fall att vi hälsar på varandra i skolan från och med nu..även fast jag kommer få värsta klumpen i magen varje gång jag ser dig..för jag vet att du har en viss betydelse för mig..dock så tror jag inte du känner desamma för mig..vilket gör min ännu osäkrare än vad jag redan är...

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0