lördagsmorgon

Godmorgon bloggen :)

Vaknade för inte så där jätte länge sen..och som vanligt var det pappa som kom in och sa att han skulle dammsuga..vad är det med föräldrar och ens barn sovmornar? jag får aldrig sova hur länge jag vill utan att bli väckt av det där jädrans dammsugaren..visst jag förstår att pappa och dom måste dammsuga varje dag eftersom vi har en hund som fäller som bara den..men varför just på morgonen? varför inte vänta nåågra minuter till tills jag i alla fall har vaknat och gått upp? aja, får ta och gömma dammsugaren imorgon så jag får sova hur länge jag vill då :P

idag är det lördag i vilket fall som helst :D fredagen gick för fort förbi känner jag..menmen idag är det jogg & plugg som gäller för hela slanten! eftersom skolan börjar på måndag igen så har vi en massa tester och andra läxor nästa vecka=/ men inget att göra åt..

nu ska jag ta mig en frukt och sen hoppa i gympaskorna och dra mig bort mot skogen..
see ya later

image659

Kommentarer
Malin säger:

jag vaknade med nyss.. jättetrött :O men måste verkligen orka mig till att plugga och hasa mig ner till gymmet :) händer idag?

Datum: 2008-03-08 Tid: 11:29:16
Blogg/URL: http://chakrat.blogg.se
joel säger:

det gjorde jag säkert... :)

och jag hade för övrigt en polare som bodde hos sin mormor. Om han sov längre än nio någon dag så la hon dammsugaren utanför dörren och lät den vara på tills han gick upp....

kul mormor

Datum: 2008-03-08 Tid: 11:43:57
Blogg/URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Matilda säger:

Håller med om att föräldrarna förstör alltid för sina barns sovtid;) skall vara tränare en del denna helg sen skall jag ta vara på tiden och umgås med pojkvännen;) Händer idag

Datum: 2008-03-08 Tid: 11:58:22
Blogg/URL: http://Http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0