party all night looong

HEJHEJ bloggen :D
får bli en lite snabb updatering utav dagen nu för snart kommer J och H hit och ska fixa oss lite och så,. lite innan själva festen..sen vid åtta ska vi dra oss ner till den stora festen och dansa hela natten lång..eller ja, nått i den stilen i alla fall^^ hehe

menmen, dagen började med data, en helt okej lektion, vi gjorde fina affischer och grejs, riktigt skoj:D min blev finast^^ haha (man ska allt vara lite egoistisk) sen bar det av med buss till linköping med klassen och några klasser till, vandra om kring där på UF mässan och svara på en massa jobbiga frågor^^
sen blev det åter hemmåt vid tre tiden..tillbaka till skolan eftersom min och S´s cyklar stod där, blev till att trampa oss in till stan för att köpa lite dricka och sen åkte jag raka vägen hem och gick en promenad med hunden (eftersom jag är hundvakt så är han mitt ansvar..höhö) aja, kom ut från duschen nyss..nu blir det till att börja fixa mig lite och sen värma lite mat..måste äta nått min mage kurrar ihjäl!

hoppas bara kvällen blir lyckad, som tur är så har jag ju inte så långt hem sen i kväll/natt så jag kan gå när jag känner fört vilket är riktigt skönt! dock så ska ju H sova här men hon får helt enkelt följa med mig hem när jag säger att det är dags att gå hem! haha;D I´m the boss!! ^^

hinner inte svara på alla era kommentarer nu, men jag gör det imorgon <3
ha en toppen kväll mina kära läsare, och ta det lugnt! :D

Kommentarer
Rebecca säger:

Hehe, man skulle kunna tro det va! Att "min" kompis i självaste fallet är jag, men det är det inte. :P

Du får ha det superskoj ikväll i alla fall! Skaka rumpan, och sväng med håret! Haha =D

Datum: 2008-03-14 Tid: 19:10:46
Blogg/URL: http://spidermansdotter.blogg.se
louise säger:

jaha okej trevligt :)
jag vill ha en sån :)

Tack så hemst mycket jag ska säga desamma! :)
Men jag förstår inte hur man ändrar bakrunden till något fiffigt :) kramar ♥

Datum: 2008-03-14 Tid: 19:26:07
Blogg/URL: http://chicalouise.blogg.se
Skier säger:

Sv. haha nuuu är jag tillbaka från Åre och som svar på din fråga så får jag väl säga att det har gått halv bra:P

Datum: 2008-03-14 Tid: 22:16:50
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Evelina säger:

ha en jättebra kväll =)

Datum: 2008-03-14 Tid: 23:31:32
Blogg/URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0