Rena rama julafton =)

Sista dagen på praktiken är avklarad, och jag saknar redan "goa glada lindexgänget" :P fick sluta några minuter tidigare (halv 6 istället för 6) plus att jag fick en present av dom :D eller okej, flera presenter! höhöh
dom hade plockat i hop lite små plock, som tex. lotion, spray, parfym, maskara, badskum och en hårtork! och så lite mer saker..kommer inte riktigt ihåg allt(a) hehe men det var jätte snällt av dom tycker jag, blev jätte glad =D
och som jag tidigare skrev så köpte jag en jätte söt blomma till dom, med kruka och hela köret, ett litet "påsk små ihop plockad blommväxt" dom blev jätte glada över den och det var ju det som var meningen också ;) blev ett litet kramkalas där på slutet..haha

JUste, det hände en sake idag också! polisen var inblandad..blev lite förvånad när dom kom intraskade i butiken..men det berättar jag mer om senare sen.. för nu ska jag sola lite tänkte jag (sitter hos mamma just nu) och sen ska vi äta och lite så..sen skjutsar hon hem mig till pappa senare sen..tror jag bloggar mer innan jag drar mig hem till pappa..men vi får se;)

nu måste jag hinna sola innan maten blir klar ;)
har ni haft en bra dag annars?

Kommentarer
Camilla säger:

japp. jagt en bra dag. :)

Datum: 2008-03-07 Tid: 19:06:58
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
tilda säger:

trevlig helg! :D

Datum: 2008-03-07 Tid: 20:26:41
Blogg/URL: http://tildasfoton.blogg.se/
melina säger:

ha en br fredagskväll

Datum: 2008-03-07 Tid: 20:27:29
Blogg/URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0