Skit väder !

Godmorgon / Godmiddag ! :D
hann aldrig att blogga imorse och så tänkte jag att jag kunde blogga på datakunskapen men så gjorde vi ett grupparbete så jag kunde inte då heller =/ men nu har jag slutat i alla fall och sitter här hemma med Hardcore superstar på högsta volym! ÄLSKA <3 vet ni hur avundsjuk jag är på dom som ska åka på deras konsert på lördag? i linköping..vilket är bara 4 mil här ifrån..fyra ynka mil från mina favorit killar <33
men jag får ha tålamod..ska ju se dom i sommar :D:D:D hihih

image711

förövrigt
så sitter jag här, blöt i håret och mumsar godis(a) jag kan bara inte hålla mig borta från godispåsen! blir så irriterad! hah får ta och lägga den längst in i skåpet så jag inte orkar att gå och hämta den..haha ibland funkar det faktiskt! haha ;D juste, angående mitt blöta hår så är det nämligen så att det SNÖAR ute..och vem tror ni inte cyklade hem från skolan idag? joo men självklart..sofie var hurtig som cyklade..typiskt!
men aja, är hemma nu och sitter här med mysilimyskläderna :)


Kommentarer
sofia säger:

God dag! :D inte morgon för dig nu hoppas jag :) jag har också myskläder på mig!

Datum: 2008-03-17 Tid: 14:38:28
Blogg/URL: http://souffi.blogg.se
anna säger:

heeeh

Datum: 2008-03-17 Tid: 19:13:43
Blogg/URL: http://bloggis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0