JAG LYCKADES !!

Hejhej :)

nu är jag hemma igen :D kom precis hem från djuraffären, mamma plockade upp mig på vägen hem från skolan så följde jag med dit och köpte lite hundmat till vovvarna =) och nu sitter jag här och tuggar korvbröd :P hehe funkar precis lika bra som vanligt bröd ^^ för jag hittade inget upptidnat bröd utan allt låg i frysen och jag orkade inte tinat..så korvbröd fick det  bli ;)

föresten, JAG KLARADE MATTE NATIONELLA !!! haha ingen är gladare än jag :D:D:D trodde verkligen inte att jag skulle klarat men det gjorde jag och jag är huuuur stolt över mig själv så det är inte sant ;D ihihih
var jätte nervös, nästan så svetten lackade  när hon delade ut provet och så fort jag fick det och såg att jag hade klarat mig var jag nära på att hoppa ur stolen :P höhöh

ja, sådär ja, nu har jag fått ut lite lycka här också :D
plus att jag kanske ska jobba på lördag också..eller jag SKA rättare sagt jobba på lördag :D prima! lite extra pengar sitter ju aldrig fel om man säger så...dock så var det menat att det skulle festas imorgon..men vi får se hur det blir, om inte annat så får jag ta det lite lugnt så jag orkar upp på lördagmorgonen (a) hihi

nej, nu ska jag ut och göra mammsen sällskap på altanen..see ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0