Just take a walk? a walk to remember

image800Heyhey =)
Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen min och läsa lite..har ännu inte läst ut engelskaboken som vi läser i skolan så tänkte ta och läsa några sidor i den och sen sooova..sömn behöver jag verkligen nu för tiden känner jag ;) (fasten jag somnade en liten stund förut på dagen, hih)

Imorgon är det skola igen, dock inte så lång dag, har ändast två lektioner, fast vi kan säga tre eftersom vi har data på morgonen och den är i ett dubbelpass..så jag slutar runt halv 1 imorgon, och efter skolan blir det till att göra en fältuppgift med två andra ifrån klassen och sen troligtvis hem till mamma och hjälpa henne ränsa yttligare i källaren (hann inte på låånga vägar färdigt idag^^) och så ska jag förstårs hälsa på lilla valpen också, så söööt :)<3 kanske blir några bilder imorgon, om jag kommer ihåg att ta några dvs. så det kanske blir några bilder som läggs upp här också :D det väntas att se hörreni :P hehe

neej, läsa och sen sova var det ja ;) lyckas jämt att babbla på om en massa annat hela tiden (a) hehe

Nattinatti med er mina geléhallon ?
puss och kram!

Kommentarer
Lenita säger:

Godnatt på dig :)

Datum: 2008-05-07 Tid: 22:29:39
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0