Lagom är bäst

Hejsan =)

vaknade riktigt hyffsat imorse faktsikt, gick ju och la mig ganska så tidigt..så det var ju inte så underligt :P hehe
klockan 9.00 gick jag i alla fall upp denna lördag och hoppade i mina joggingkläder på enaste gång (haha vilka gamalmodiga ord jag använder) och sprang en runda i skogen innan värmen slog till..kom hem duschade och käkade sedan frukost ute på altanen med engelskaboken i högsta hugg! och allt detta han jag med innan klockan slog 10.15 hihi :)

annars idag så har jag legat ute och pressat isolen..solen tar dom attan idag hörreni ! har fått en riktigt gooodlooking bränna på magen, ben, armar och ansikte =D *lyckligare än lyckligast*
dock så skulle jag vilja gå ut och lägga mig igen några minuter (det var ett tag sen nu, har tagit en låång pause) men jag känner att just nu så är mina armar lite känsliga så jag skulle nog bara bränna dom :S så vi får fortsätta med solningen imorgon om det är fint väder förstår (a)

image812


Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Blev utgång igår om du inte redan läst det :) och idag har jag solat hela dagen!
Hoppas du får en toppen lördag :)
Kram

Datum: 2008-05-10 Tid: 16:44:50
Blogg/URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0