Lauren and co.

Hejhej :)

vad gör ni denna fredagskväll kära läsare? är det bara jag som är hemma och tar det lugnt tro? :S det känns nästan som så..höhö :P men inte gör det mig något..en vän ringde nyss till mig och vi pratade typ 30-40 minuter..(haha jaa mitt öra gör fortfarande ont!) att prata med en onykter person är nog tamefasen det roligaste som finns eller jobbigaste ! (ta det med en nypa salt) dom babblar så och det är bara för en annan att hålla med inprincip :P haha såå söt! hon sa att hon skulle ringa igen lite senare sen..vi får väl se hur det blir med den saken ;)

förövrigt så ligger jag här på sängen min i mitt rum och tittar The Hills avsnitt :D hur mys som helst! känner att jag är sugen på nått...godis skulle inte sitta helt fel, men självklart har vi inget sånt=/ och chips och skit som vi har i skåpet är jag inte sugen på...man känner verkligen hur flötigt det är..nejnej! får hålla mig till vindruvorna och mandelkubbarna jag hittade i skåpet i stället ^^ hihi

men nej, nu ska jag fortsätta att titta på The Hills, ha det bäst så länge ♥

image785

Kommentarer
Fanny säger:

aah precis, dt är det som man ser fram emot nu :)

Datum: 2008-05-02 Tid: 22:24:57
Blogg/URL: http://kallaspinglan.blogg.se
Josiee säger:

natti!:)

Datum: 2008-05-02 Tid: 23:46:15
Blogg/URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Lenita säger:

svar: jajamensan, tack :) japp, det inhandlades idag ;P

Datum: 2008-05-02 Tid: 23:56:17
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0