monday it is..

Godmorgon !

och så var det måndag igen..första dagen på veckan, vilket menar en hel vecka kvar tills helgen...eller där ljög jag ju, men om man tänkter inom "skoltiden" så är det en vecka..boring! fast den här veckan så har vi inte så mycket i skolan som förra veckan, uschameja, tack för det ! :D behöver inte plugga lika mycket förutom på svenskauppgiften som ska vara klar nu men det tar vi senare ikväll sen..eller nått (a)

idag är det cooperstest som gäller..jag är dödens! självklart så ska foten min börja göra ont nu igen, lagom till när det är något sånt här i skolan, en "viktig" grej som man vill få bra resultat på..typsiskt!
menmen, det får gå som det går, tar med mig musiken så jag kan koppla bort tankarna lite under springturen, älskart<3

nej, nu ska jag börja göra mig i ordning här, sitter fortfarande i pjamasen och morgonfrillan -sexxxy! ;D

pusss å kraam ♥ (skumbanan)

Kommentarer
JOSEFINE säger:

god morgon :)

Datum: 2008-05-26 Tid: 06:41:07
Blogg/URL: http://josefiner.blogg.se/
Ellinor säger:

Ha en trevlig dag :)

Datum: 2008-05-26 Tid: 06:44:33
Blogg/URL: http://elilnor.blogg.se/
Ida Frank säger:

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se



KRAM!!

Datum: 2008-05-26 Tid: 06:46:50
Blogg/URL: http://ifrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0