mooorning !

Godmorgon kära ni :)

har ni sovit gott allesammens? själv har man inte fått så många timmars sömn eftersom jag inte kom i säng förns sen i natt och klockan ringde ju tidigt imorse..menmen har en ganska så kort dag i dag, slutar halv 1 så jag får gå hem efter skolan och sova liite :) hehe
för ikväll kommer syster och hennes boy hem hit och stannar över helgen :D dom bor nämligen i härliga staden Göteborg..lagom fuskigt men vafan, jag trivs i den hära sketahålan ;) hehe

nej, nu ska jag fortsätta att fixa mig här..morfar är söt som skjutsar mig till skolan idag också :D eftersom S är sjuk i dag med och det "små duggar" ute så har jag ingen större lust att cykla...får gå hem istället ;) ♥

Kommentarer
Lenita säger:

ha en bra dag :)

Datum: 2008-05-15 Tid: 07:14:14
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0