På flygande moln..

Helllu :D

äntligen så kan jag sätta mig ner och blogga lite :P hihi
Min kära vän S har precis åkt hem, hon följde med hit hem efter skolan eftersom vi var tvugna att fixa färdigt en engelska läxgrejsimojs som är tills imorgon..så vi har suttit ett tag med den och sen slutade vi med att kolla en massa söööta och roliga klipp på youtube.com (hahaha hur töntligt lät inte det? men skoj vare !) men som sagt, hon har precis åkt hem nu och jag sitter just nu här och väntar på att maten ska bli färdig =) tydligen så blir det pannkakor till middag och jag känner hur det vattnas i munnen min ;) haha, ska bli riktigt gott hörreni, länge sen jag åt det..

annars har dagen varit helt okej idag..förutom att jag försov mig i morse så jag vaknade 1 timme senare men jag hann som tur var ändå..hehe och imorgon för jag verkligen INTE försova mig eftersom det är matte nationella direkt klockan 8.00 :S hjälp säger jag bara! det kommer gå skit...fast nej jag får inte säga så heller, måste vara lite positiv..det kommer fixa sig hehe haha eller nått ;P

image794

föresten!
inatt hade jag världens dröm!! haha herregud..den var den mest romantiska och underbaraste drömmen någonsin och jag vill bara somna nu och drömma vidare på den..eller hoppa in i drömmen och stanna kvar där föralltid!! gaahhieee, har varit så där happy idag och flygit på moln :D haha tänk om ändå drömmar kunde bli till verkligenhet.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0