Ready, set go! it´s time to run..

nu ska jag hoppa i joggingkläderna här och sedan bege mig bort mot skogen innan regnet kommer..om det nu kommer nått dvs? det börjar bli lite molningt här på himmlen så det skulle inte förvåna mig om det börjar att ösregna när jag är mitt i skogen..haha men aja, måste springa idag i alla fall och lika bra att passa på nu medans det fortfarande ser någorlunda bra ut.. ;)

tog "skogsvägen" med bilen hem hit (är hemma hos pappa nu) och det var huuur grönt och fint som helst:D det var som en tunnel av massa gröna träd, löv och grenar, haha sånt gör mig lycklig! men tyvärr blir det inga bilder tagna på det idag eftersom jag ska springa..men jag funderar på att ta en promenad där imorgon och kanske ta med mig kameran..vad säger ni? :)

aja, nu måste jag skynda innan regnet ;)
see yaa later ♥

Kommentarer
Anonym säger:

God kväll snäckan..Hoppas att du har haft en bra dag som mig och du får en skön & lugn hemma kväll...

Datum: 2008-05-14 Tid: 18:47:04
Blogg/URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0