summernight

sådär ja, så var magen mätt och belåten också :P hihi har precis mumsat i mig en massa god tacos (dom förövigt är min favorit mat!) och tänkte nu skriva ett sista inlägg för kvällen..kanske blir mer senare sen när jag kommer hem från festligheterna? vi får helt enkelt vänta och se ;)
måste börja fixa mig iordning lite här också, sitter halv färdig..vet inte riktigt vad jag ska ha på mig faktiskt..lite svårt eftersom det är ganska så varmt nu men sen senare kanske det bli kallt? =/ vågar man ha halvkorta byxor tro? vad tror ni?

ni får ha en toppen kväll nu kära ni, så höres vi senare sen igen :)
puss och kram


Kommentarer
Lenita säger:

Svar: har fått broskinflammation, så går på smärtstillande :/

Datum: 2008-05-09 Tid: 19:06:53
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0