suspicious minds

Hejsan!

ojojoj, jag kanske ska börja med att jag fortfarande lever så ni vet det ;) hehe har inte hunnit blogga mycket idag, men jag tror ni överlever i alla fall :P hihi

min kära vän J åkte precis hem..eller jag följde henne en liten bit och shit vilket underbart väder det är ute fasten klockan är så mycket! eller okej, väderochväder...det är ju ganska mörk iof men det är inte ett dugg kallt !? as skönt, jag gick i bara kortbyxor och linne och ville inte alls in..dock så frös J men hon är så känslig ^^ hhihi

dagen/kvällen har väl varit helt okej annars :) solat och badat nästintill hela dagen..yes jag tog faktiskt ett dopp i poolen, känn på den ni! haha :D sen kom J hit lite senare..vi har suttit ute i trädgården på en filt och pratat skit..promenixa till kiosken och köpt godis, kollat tv/film osv. mycket mysigt :)

nu ska jag bara dega här ett litet tag och sen blir det nog sängen..imorgon är det plugg hela dagen som gäller, skulle egentligen ha pluggat idag/kväll men det blev ju inte riktigt så..hehe(a) men aja!

puss på er <3


Kommentarer
Markus T säger:

hoppas det är en uppvärmd pool då! ;)

hehe, vem älskar inte glass...? :p

Datum: 2008-05-12 Tid: 07:39:35
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Steffi säger:

;)..nääe inte kul...
såg du OTH igår? jag missade det..får se reprisen:P

Datum: 2008-05-12 Tid: 09:45:37
Blogg/URL: http://steeffis.blogg.se
Fanny säger:

hihi okej :)

Datum: 2008-05-12 Tid: 15:10:53
Blogg/URL: http://kallaspinglan.blogg.se
Anonym säger:

Datum: 2008-05-13 Tid: 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0