Tvkväll :D

Ikväll är det Ugly Betty & Desperate Housewives på tv juh! hehe höll på att glömma ^^ tittar nästan aldrig på tv annars, det är tamefasen bara nu tisdagskvällar som jag tittar annars tittar jag sällan..=/ vad gör jag istället tro? haha ingen anning..känns som om att det just nu bara är skola, plugg, träning och datan..yeah, inget mer spännande som händer i mitt liv känns det som..om ändå drömen kunde bli till verklighet..den var ju så jädrans veeeerklig! gaasshiiee ;)

image795

föresten, ikväll var det väl Desperate Housewives skulle vara så spännande va? det där med orkanen och grejer...har ni sett reklamen? såg den första gången igår hos en kompis, gassch det var spännande ni! trodde inte riktigt det skulle hända nått sånt i DH..nästan som en skräckfilm juh :P haha

Kommentarer
Anonym säger:

Yeah :D

Datum: 2008-05-06 Tid: 18:33:47
Blogg/URL: http://CELEBRATELIFE.BLOGG.SE
angelica säger:

:O Ugly betty, den hade jag helt glömt! Ja, DH verkar vara väldigt spännande ikväll :D Ha det bra!

Datum: 2008-05-06 Tid: 18:59:52
Blogg/URL: http://angelicabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0