Studiedaaag

Heej på er :) Har ni haft en bra helg?
det har i alla fall jag..dock så har jag inte haft någon lust eller ork alls till att ägna mig åt bloggen, men så kan det faktiskt bli och få vara ibland, alla har ju ett liv bortom datorn och internetvärlden också, inte sant!?
Aja min helg har sett ut följande:

Fredag: som jag skrev här sist så blev det en väldigt lugn och skönt fredag för min del, gick ner till Systrarna E och tittade på film och idol:) men innan det så gick vi till ica och köpte en massa godis :D hiih så en riktigt mysig fredag blev det allt! gick hem runt halv 12-12 och somnade bums!

Lördag: Blev liiite mer fartfylld än fredagen :P Började i alla fall med jobb på hunddagiset :) riktigt kul att vara tillbaka där ute! och det var inga direkt jobbiga hundar heller, vilket underlättar enormt ;) efter jobbet så blev det hem, duscha och fixa och senare gå ner till käraste J där vi lagade jäääätte god tacos och började förfesta lite..efter mååånga timmar (klockan var väll nu runt 22-halv 23?) så drog vi vidare på fest, hos några man verkigen inte kan tänka sig festa? hahha as kul var det i alla fall att se alla, dock så höll jag och J oss ganska så nyktra. Kom hem och somnade nångång runt 2 -halv 3 :)

söndag: blev ganska så lugn (nej, ingen bakis eftersom jag som jag skrev tog det lugnt kvällen innan) blev en massa pluggande här hemma i myskläderna och senare bar det vidare hem till S dit också E kom och vi tittade på film och åt en massa godis >igen! haha (ojdå, ingen nyttig helg det här inte..)

Yes det var min helg det..hehe



btw. När jag vaknade i morse och tittade ut...MASSSA SNÖ! :O
jag är chokad, när hände detta? hahaha
(bilden är inte tagen idag, nu är det massssor snö)

Kommentarer
JONNA säger:

sv; hhihi okej! :D

Datum: 2008-11-24 Tid: 11:54:32
Blogg/URL: http://joonnaak.blogg.se/
Tessi säger:

jo men den har varit bra ;D

själv då?

Datum: 2008-11-24 Tid: 12:53:41
Blogg/URL: http://tessiilie.blogg.se/
Anonym säger:

Datum: 2008-11-24 Tid: 18:14:01
Blogg/URL: http://inspirationbyemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0