Vilken dag!

Tjohejsan! varför har inte mina mobilblogginlägg kommit fram? ;O har skrivit och skickat som en dåre? va tusan...aja får ta och kolla upp det dära, sorry, men jag HAR skrivit inlägg men dom har tydligen inte lyckats komma fram:/ men jag tror ni har klarat er ändå? eller? ;) hihih

Kom
faktiskt hem för bara en timme sen ungefär, slutade klockan 16, sen bar det av till maxi med käraste I och D =) sedan giiick jag hem (det är ca 5-6 km) i snöregn...tog sisodära 40-45 minuter, sen blev det sviiiccchhh in i duschen och nu har jag precis ätit lite mat :D yes, det var min dag det..haha

förövrigt så var det ingeroligt att jobba idag...eller jo det var det ju fast det kunde ha varit bättre väder! regn/snö, blask och leera vad var det var..och leriga/blöta hundar på det..det kan inte bli mycket bättre?





några bilder från djurpensionatet sommaren08
-ser likadant ut nu, fast tänk er snöblask, gägga, blöta hundar och en ännu blötare och lerigare sofie!

(funkade inte att ladda över dagens bilder från mobilen till datorn igen av någon lustig anledning? men hoppas på att det funkar senare sen eller imorgon, bilder från gårdagens köp kommer också upp då,..dom är ju liksom fast på mobilen just nu..hehe)

♥♥♥

Kommentarer
Martina, cornelias mamma säger:

Vilka fina bilder=) Man skanr liksom sommaren när man ser på dem=)

Datum: 2008-10-31 Tid: 20:52:10
Blogg/URL: http://beautywolf.blogg.se/
Anonym säger:

Ja men eller hur :P

ååh va mysiga sommarbilder!

Datum: 2008-10-31 Tid: 22:32:57
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0