She's on her back screaming out for more...

Hej på er :)
det var verkligen inte igår..har suttit och läst igenom dom senaste inläggen och alla börjar dom på ett ungefär desamma..trist? jag vet men heeey ibland kan det bli så..man har inte tid med allt helt enkelt och bloggen och dess bloggande har tyvärr hamnat liite på sidan av, men känner nu att jag saknar det här..att få skriva av sig, lätta på hjärnan/hjärtat och bara låta fingrarna leva sitt egna liv på tangentbordet och skriva va sjutton dom vill!

So here we goo...

Just nu har jag mitt efterlängtade sommarfuckinglov(!!) Dock så jobbar jag som en idiot så har nästintill ingen ledig tid alls..det är riktigt surt, men pengarna "rullar in som dom ska nu" ;) alltid något positivt ! =)

Den senaste tiden har mycket varit upp och ner, både familje, vänner och kärleksdramat ska vi inte ens prata om..ibland skulle jag bara vilja öppna upp männsiskorns hjärnor och röra om riktigt ordentligt där uppe! vissa kan behöva det men nu har jag ju tyvärr inte den förmågan..så får hoppas på att dom snart fattar av sig själva hoppas det inte tar allt för lång tid bara ;P

aee, det var lite från mig just för tilfället, nu ska jag jobba vidare på designen, måste ha lite nytt känner jag ^^
Vi hörs snart igen då :D (och den här gången lovar jag, heheh)



Låten som spelas på högsta volym just nu, går inte beskriva med ord...

"...and if i know her right, that precious little whore,
she's on her back screaming out for more.
so if i know her right, that precious little whore,
she's screaming, she's screaming, she's screaming..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0