soo long

ÄNTLIGEN! nu ser bloggen hyffsad ut igen iaf ;D
haha, aja, nu kan jag inte sitta kvar här i sängen i myskläder och laptopen i knät längre..(även fast jag skulle kunna göra vad som helst för att få göra det denna regninga-söndag)..utan jag måste upp och hoppa, börja fixa mig och sen är det ut och äta med lite folk som gäller för min del..vare sig jag orkar,känner fört eller inte

maten om någonting ser jag iaf fram emot..magen min vill inte riktigt vara med mig just nu, hungrar ihjäl!


Kommentarer
Mindy säger:

Allt är bra med mig får umgås med min kära sambo & ska snart fika nybakade kanellsäckor..musm vad gott..

Datum: 2009-07-12 Tid: 17:42:13
Blogg/URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0