Freeeeeedag !!! :D

Yes i dag är det fredag och höjdarfest står högst upp på listan!
men inte för mig...eftersom jag är så pass sjuk så får jag inte (läs orkar inte) gå ut och ragga på stan (för jag är ju såååå himmla fjortis!)

men det gör inget, för ikväll är det ju idol-finalen "kampen mellan Marie och Amanda"
vem vinner och vem försvinner ??

ärligt talat så vet jag inte vem jag tycker ska vinna? egentligen så spelar det ju ingen roll, för en sak vet vi ju -och det är att den som kommer två blir mest känd och den som vinner blir bortblåst... lustigt nog?

aja, ska äta lite gott här hemma Tacos :)
sen blir det idol med ett par vänner, myspys<3
dock så kan jag inte vara borta föör länge ikväll, måste hem och sova skapligt (runt 12^^) för imorgon ska jag upp tidigt och åka på sån där körkortsutbildning på trafikskolan, med mammsen och pappsen..många säger att den utbildningen är riktigt seeeeg, vilket jag kan förstå att den är när den håller på mellan 10-13.30 !
jaa, ni läste rätt, i 3 och en halv timme ska vi sitta där...hoppas dom bjuder på en jädrans massa fika! ^^

haha, nu ska jag fixa nått och äta, har inte hunnit att äta nått..
juste, måste berätta om hemfärden från skolan -så himma skoj! ;)
men det berättar jag sen -nu mat! :D

image219

ELLER
image220

VEM VINNER TROR DU ??

Kommentarer
maharadija ! säger:

jag hoppas på marie picasso :) VERKLIGEN !!

Datum: 2007-12-07 Tid: 13:50:51
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se
Emelie säger:

Tror Amanda vinner, men hoppas att Marie vinner!! Hon är sjukt bra :D

Datum: 2007-12-07 Tid: 14:52:37
Blogg/URL: http://eminly.blogg.se
sofia säger:

Vill lätt att Amanda ska vinna, men samtidigt kanske hon inte kommer få göra sin aegan låtar! Hon är grym!

Datum: 2007-12-07 Tid: 16:43:01
Blogg/URL: http://sofiachrisander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0