sämsta julbordet ever....!

Halloj

är precis hemkommen från julbordet...som var verkligen hemskt!
först så kom vi dit, tog av oss jackorna och fick vårat bord..som självklart var det mest felplaserade bordet någonsin!
vet ni vart vi fick sitta? i "korridorren" eller själva stället precis när man kommer in i "hallen" där fick vi sitta, mitt i hela jävla folksamligen! där folk stod i kö för att hämta mat...mitt i smeten liksom! jag blev så jävla irriterad, hade lust att gå fram till personalen och skriva dom i öronen, med alla svärdomar som någonsin finns! jag var så arg, jag menar skulle dom själva vilja sitta mitt bland allt folk, runt ett bord som stod inprincip i kööön till maten? tror dom med fullaste allvar att man skulle få någon "matro" ? herrejävlar!

inte nog med det, utan "stället" som förra året var jätte fint, julpyntat och härlig musik (fått nya ägare nu) var nu riktigt trååkigt! för när man äter julbord förväntar man sig ju i alla fall lite julmusik i bakgrunden, inte nån jävla magnus karlsson! lite julpynt skulle inte heller ha suttit helt fel..maten var inte heller så god, för det första så fanns inte det "allt" sen så var det inte riktigt färdigt heller...jansonen var fortfarande råå ??

aja, SÄMSTASTE julbordet ever!
jag ska aldrig mer gå dit och äta, slösa massa pengar på skräp mat? ALDRIG!



sådär ja,
nu har jag fått ut mina agresivationer lite granna, nu ska jag byta om lite här, titta på nya avsnittet av gossip girl sen ta en lång promenad med pappa och vovven =)

ha det gott så länge
kraamis <3

Kommentarer
theonlymee säger:

usch, låter hemskt det där julbordet. :(
du får välja ett annat nästa år. :P

Datum: 2007-12-09 Tid: 14:49:44
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0