Tjohejsansaaa

kom nyss hem från en sista promenad med vovvsen, pappa skulle gå så jag passade på att följda med;)
vi gick jätte långt och det var jätte mörkt och läskigt i skogen..haha  larvpottan jag(a)

men nu är jag hemma igen och ska snart slå en pling till mammsen<3
imorgon är det tisdag och vi barn, eller rättare sagt jag och min syster bara, kanske skulle åka hem till mamma och äta lunch=) mycket trevligt! var ett tag sen jag var där nu=/

å lilla chanellan som jag saknar så mycket, sockerpullan<33 (hon heter chanel men jag kallar henne en massa olika^^)

image34

puss på gummsan =D




jahopp, nu vet jag inte vad som händer, ska nog sitta här ett tag till sen stänga av datorn och mysa lite framför tv:n=) har bestämmt att jag inte ska sitta uppe så jätte länge i kväll, utan lägga mig skapligt och gå upp lite tidigare imorgonbitti..varför? jo för att "ta lite mer nytta utav dagen" haha., jag veeet det kan låta "tantigt" men ibland mår jag faktiskt bättre om jag går upp hyfsat, jag hinner göra mer saker då känns det som (A)
haha, aja

ni får ha det bra så länge!

Kommentarer
Anonym säger:

Jo den är jättemysig och kommer ifrån indiska haha-
söt hund:D

Datum: 2007-10-29 Tid: 20:18:55
Blogg/URL: http://puuccii.blogg.se
maharadija ! säger:

hoppas det går bra med din mamma imorron gumman :)
Kraaam !

Datum: 2007-10-29 Tid: 20:23:44
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se
Sandra säger:

var med i min outfittävling:) läs mer på min blogg:)

Datum: 2007-10-29 Tid: 20:29:54
Blogg/URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0