Give me your hand..

Godmorgon :D

okej, tro nu inte att jag vaknade nu..hehe..jag har faktiskt varit vaken nån timme och lite till ^^ hihi
vaknade upp av att solen lös mig rätt i ögonen och det var jätte varmt på rummet mitt (har stängd dörr eftersom chanel -hunden- kommer in och är allmänt jobbig annars:P hihi) så det var bara att gå upp och möter mamma på väg ut till trädgården..jag kommer där i morgonfrillan och 1000 gånger förstor sovart-shirt och piggnar genast till när jag känner den friska luften..GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT VÅREN ÄR HÄR!!

följde med mamma ut och satt en lååång stund ute i solen och bara njöööt :D efter ett tag gick vi in och hämtade ut älsklingsvalparna också så dom fick komma ut och springa lite i gräset =) tog en massa bilder också, men har inte mobilkabeln här hos mamma, så jag kanske lägger upp några bilder senare sen när jag kommit hem till pappa (:

just nu sitter jag och tittar på repriser, talang är precis slut och snart börjar körslaget också^^ hehe såg ju det i fredags, men tänkte titta lite nu sen gå ut i solen igen :D

vi höres senare sen igen, pöösss ♥

Kommentarer
Lenita säger:

ha en bra söndag! :)

Datum: 2008-04-20 Tid: 13:47:00
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0