Handelsdag med Doggelito

Godmorgon :D

blir ett räser inlägg här nu så här på morgonkvisten ^^ glömde totalt bort att skriva ett sista inlägg igår, blev lite tråkig och dålig uppdatering och tyvärr så håller nog det i sig i dag också..=/
för det är nämligen så att jag och alla handelselever här i stan ska åka bussen in till linköping nu klockan 8.00 och gå på något som heter "Handelsdag" ? fråga mig inte vad vi ska göra där, är väl lite föreläsningar osv. en sak vet jag i alla fall och det är att Dogge Doggelito ska komma dig:D woho! haha "cykeln på köpet"

efter den där "mässan" eller vad vi nu ska kalla den för så ska jag och S stanna kvar i linköping och shoppa lite tänkte vi..jag måste verkligen hitta en massa nya toppar/linnen/t-shirtar whatever..för jag känner att jag har verkligen ingenting på den fronten..boring! måste ha lite nytt ;D hihi
så jaa, jag kommer nog inte hem förns sent sen..vem vet kanske det blir några mobilinlägg? men det är sånt som märks..hehe =)


image760

men nej. nu måste jag skynda här! Ha en toppen dag allesåsammens så lovar jag att svara på alla era kommentarer sen när jag kommer hem..funkade inte igår heller =/ Puss och kram ♥

Kommentarer
Melina säger:

ha en bra tisdag

Datum: 2008-04-22 Tid: 16:01:33
Blogg/URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0