...too make you smile!

tjoo my friends!:D sitter här och ska egentligen plugga till det sista provet för denna termin (höööör och häpna, jag som pluggar jämt nu för tiden..) men jag har verkligen ingen orkt? det har varit så himmla mycket nu på senaste tid att orken och kunskapen att överhuvudtaget få in någonting i huúvudet är helt omöjligt..det går bara inte :/
så därför ska jag alldeles strax ta en promenad med min kära vän Sassabrassa (hhihiih, hennes smeknamn enligt mig^^) och sen får vi hoppas på att det går bättre att få in skiten i skallen efter lite frisk luft=)

har ni haft en bra dag annars? det har i alla fall jag...hade prov i näthandel bla. fick 44 poäng och 45 var MVG gränsen? varför har jag alltid denna ständiga otur att få ETT j*kla poäng ifrån? såå typiskt för mig!




nej. nu ska jag ut och RÖRA RUMPAN!
pusspuss

Kommentarer
caroline säger:

fan ett poäng ifrån...vad irriretande...:( fast 44poäng är ju inte helt fel heller :D

Datum: 2008-12-15 Tid: 20:24:13
Blogg/URL: http://celandine.blogg.se/
karro säger:

haha jag brukar också få nån poäng ifrån MVG ;) irriterande!

Datum: 2008-12-15 Tid: 20:42:38
Blogg/URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Sara säger:

Sv: Ja du vet ju hur det är den här tiden. Det är julhandla, massor med saker i skolan, möte på jobbet och sen ska man hinna andas på det också. Så jag ligger lite lågt med bloggandet ett tag! :P

Datum: 2008-12-15 Tid: 22:29:23
Blogg/URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0