I ám alive ;D

Yes, jag är inte död eller följt med någon okänd människa hem utan jag är jag är tryggt hemma i mitt egna rum och mitt huvud dunkar som in i helskotta^^ hah, *det är inte alkoholen som börjar att släppa* nejdå:P
Kvällen har varit riktigt lyckad, har haft det riktigt kul :D blev lite suddigt där ett tag men sen blev det fest óch jag var kung på dansgolvet^^ mina fötter gör nu skit ont och imorgon kommer jag inte vilja leva eftersom jag gått hem i bara leggins..dvs jag kommer att vara så jädrans förkyld imorgonbitti=/ uschusch, men kvällen har i alla fall varit riktigt trevlig även fast polisen var på besök och jag inte kännt någontint..;)

nu är det sängen om väntar för min del, frågan är bara vart min tandborste har tagit vägen? tog med mig den till I, jag hade den i min väska men nu är den borta? aja, jag får ta en ny^^ hehe

hoppas ni haft en bra kväll :D
svarar på alla kommentarerna imorgon, just nu är jag inte så där jätte lämpad till att göra det om man säger så;)

puss och godnatt med er

Kommentarer
Sara säger:

Tack :)

Datum: 2008-02-18 Tid: 02:36:15
Blogg/URL: http://berlan.blogg.se
Natha säger:

haha ojoj.. :) hoppas du inte mår alltför pissigt idag..

Datum: 2008-02-18 Tid: 09:13:09
Blogg/URL: http://nathabee.blogg.se
Emelie säger:

Lät som en bra kväll ;)

Datum: 2008-02-18 Tid: 09:34:02
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0