hålltimma, provdag..

Hej mina vänner :)

sitter hemma hos mamma nu, kom precis hit efter att ha suttit i skolan och gjort andra delen i matte nationella som höll på mellan 8-10..gick väl sisodär, vi får se vilket betyg jag hamnar på jag hoppas verkligen på att jag lyckas att få VG i matte A kursen men läraren min sa att jag låg mellan ett G och ett VG och att nationella var avgörande..och som jag känner nu så kommer jag nog preciiis få G på det..fan också :/
men aja, inget att göra åt saken nu..bara att hålla tummarna :D hehe

juste,. igår hade jag studiedag för er som inte förstod det..tror jag glömde bort att säga det(a) hehe men så kan det bli ibland., gjorde ju inte så mycket då heller, plugg plugg och åter plugg med kära S ;)

idag nu blir det snart dags att åka tillbaka till skolan igen..har ledigt nu fram tills klockan 13.00 då jag har ett prov och sen slutar jag 14.00 igen :) hihi, vi får se hur det går på det provet...en riktig prov dag idag :S

Allt bra med er annars? (=

Kommentarer
camilla säger:

fin blogg :)

Datum: 2008-05-13 Tid: 13:11:01
Blogg/URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0