provdagen..

Godmorgon :)

självklart
försov jag mig idag, när jag har prov och skit i skolan...ställde klockan på 9.00 men vaknade nu för typ 10 minuter sen..haha great sofie! riktigt bra...fast jag hinner i alla fall, för jag ska bara hoppa i några kläder och käka frulle, sen är jag klar, orkar inte direkt fixa till mig så där jätte mycket för att åka till skolan och göra ett prov när det ändå bara är jag där typ.. :P

om ni inte har märkt det så är det grymt fint väder ute idag också :D så idag blir det troligtvist att vara ute en hel del, poolen hemma hos pappa och solning på gräset...sånt gillar vi ;)

nej, nu måste jag fixa mig här..
see ya soon! pöss <3

Kommentarer
IZZAH säger:

Gomorron !

jo du det hoppas jag med :)

hehe .. :D



åh vilket underbart väder :)

hihi hihi hijo

Datum: 2008-05-29 Tid: 10:57:28
Blogg/URL: http://izzah.blogg.se/
Nina säger:

ska försöka få upp lite bilder idag. se va ja kan åstakomma s =)



allt är bra med mig och familjen! bara lite trött just nu med allt. att flytta tar verkligen på krafterna.



hoppas allt är bra med dig!

Datum: 2008-11-18 Tid: 10:58:38
Blogg/URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0