My weekend

Hejsansvejsan på er!

Helgen har inte alls varit som jag planerat den, hehe..har haft fullt upp vilket gjort att jag inte hunnit att uppdatera bloggen fasten jag lovade er..skärpning på mig! Men vad har jag nu gjort denna helg då? joo, i fredags var det lugnt (eftersom jag skulle upp och jobba på lördagen) filmmys och dipp med grönsaker blev det hemma hos systrarna E :) mysigt! På lördagen sen blev det först jobb mellan 10-15..Absolut sista dagen, men dom skulle höra av sig om det behövdes någon hjälp så jag håller nu tummarna om att dom ringer mig inom en snar framtid:P hehe vill tillbaka..aja, när jag slutade kom pappa och hämtade mig och vi for in till linköping -ikea i jakt på en tv-bänk, men självklart fanns inte just den jag hittade (efter många om och men) och inte visste dom heller när den skulle komma hem igen? vilken service huh? så vi åkte hem tomhänta igen...på kvällen sen drog 3 vänner med mig på "värsta fest" ett par mil här i från som visades vara as tråkig, heldött så jag och käraste S gick till busshållsplatsen och väntade på bussen..som inte gick förns 3 och en halv timme!? efter en och en halv timmes väntan fylld med hopp, spring och fototagning så ringde vi S´s mamma som kom och hämtade oss..vi kunde ha frysigt ihjäl!

Yes, det var min helg det..dock väldigt kortfattad! haha
Idag blir det bara lugnt, vara hemma och strosa runt och tjata lite på pappsen ;) tror det blir en långpromenad i skogen senare sen också, behöver röra lite på mig, annars blir jag alldeles för rastlös! haha



jag och min kära vän S (som vill behålla sin anonymitet)



Busshållsplats bilder..resten bör hållas hemliga!
hahaha

Kommentarer
Sophia säger:

Joorå, min helg har vart bra, har din det?

Ha en bra söndag!

Datum: 2008-11-16 Tid: 12:15:31
Blogg/URL: http://toffu.blogg.se/
Katja säger:

Ja helt okej. själv då?

Datum: 2008-11-16 Tid: 12:43:38
Blogg/URL: http://candygal.blogg.se/
mills säger:

sv: Ja helgen var bra! Men imorron är det skoola :(

Synd att du inte hittade en tv-bänk!

Datum: 2008-11-16 Tid: 13:06:18
Blogg/URL: http://oasislove.blogg.se/
julia säger:

svar: jo jag tyckte den var hemsk, men en bra film :)







Datum: 2008-11-16 Tid: 13:27:10
Blogg/URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Lenita säger:

härligt att se en bild på dig, det har man inte fått förut!

Datum: 2008-11-16 Tid: 13:29:52
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0