why won´t you realise me?

Godmorgon kära ni! =)

Igår var det en riktigt stressig dag, därav ingen tid till bloggandet...dagen började med att jag försov mig men jag hann som tur var till praktiken i tid! sen jobba jag till klockan 18 -jag älskar min praktikplats! :D och efter det var det snabbt hem, packa, mamma hämta, springa & duscha och sen klockan vare UglyBetty och DesperateHousewives som gällde! puuuuhh, det var min tisdag det ja..haha ;D ifall ni var intresserade ;)

Tyvärr så hinner jag inte svara på alla era kommentarer nu, måste äta upp frukosten lite snabbt här nu och sen göra iordning mig inför tredje jobbar dagen ;P Hoppas allt är bra med er annars, har tagit lite bilder från igår på jobbet, så missa inte dom ikväll senare sen när jag slutat! hhihi¨

Ha en toppen dag! ♥




Kommentarer
Johanna säger:

Hoppas du haft en bra onsdag :) Lite lugnare än tisdagen!

Datum: 2008-11-05 Tid: 16:22:06
Blogg/URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0