I try to hold on...

blev lite ändrade planer för kvällen..som ni kanske förstår, hehe ;) Jag kom i alla fall precis hem här, har käkat lite tårta(A) prinsesstårta av alla tårtor -så himmla gott! och hoppat i myskläderna. har nämligen varit hemma hos S med en massa annat folk, tittat på film osv, ganska så trevligt. men nu är jag dödstrött! eller aa..känner att jag börjar bli segare och segare i alla fall..hehe jag har varit ute förmycket i den friska luften får vi skylla på ^^

så nu tänkte jag ta och skära mig en liiiiten till bit av den goda tårtan och sen läsa en tiding (hund) som jag fick på jobbet:) underhållande fredagsnatt, don´t ya think? hihih

godnatt med er ♥


Kommentarer
Jasmine säger:

Låter supermysigt :)



svar: Haha, vi hann inte se någon film, eftersom min kusin skulle komma mitt under filmen, så vi kikade in på ett supermysigt café i stället, men när vi skulle gå ut därifrån började det snöa (=O). Eller töa rättare sagt ;p Det var sjukt läskigt för första snön kom förra året när vi var på det caféet och nu händer samma sak det här året, gud vilket sammanträffande lixom, haha ;p Vi går inte dit så ofta, eftersom det är ganska dyrt där, men när vi väl är där händer bara tråkiga saker. En gång spillde jag hela min varma choklad i knät och de andra gångerna kommer blask-snö. Det är ju inte någon trevlig snö direkt, utan det är mer som ett piskande ösregn i vit form. Huvva! hahah ;p



Haha, ja, men det känns som att det var ett tag sen man kom ut på riktigt lixom, så suger efter party-party ligger en nära ;p Hahaha ;D Jaa, det är ju alltid roligt att vara bra på något. Jag är dock bra på så många olika saker att jag inte ens hinner med allt jag skulle vilja, haha ;p Men det är skönt att min älsklings mamma är sömmerska, så jag kan bara åka dit om jag vill sy någon dag :) Om jag pratar med henne innan förstås :) Haha ;p



Hoppas du får en toppenhelg!

Puss och kram från mig :)

Datum: 2008-11-01 Tid: 00:45:24
Blogg/URL: http://jasmines.devote.se
Liene säger:

Gott med tårta och älskar din tee!:D elelr är det klänning?

Datum: 2008-11-01 Tid: 09:09:45
Blogg/URL: http://lienes.blogg.se/
Anonym säger:

Jaa verkligen!

Datum: 2008-11-01 Tid: 11:04:39
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
emelie berglund säger:

klart jag orkar :D :D



haha jah du hoppas du får en trevlig kväll i alla fall :)

Datum: 2008-11-01 Tid: 11:16:21
Blogg/URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0