Sometimes you just got the feeling..

På ett sätt känner jag lite så här "varför skriva mer i denna blogg efter det stora uppehållet? Varför inte bara låta det sluta med det föregående inlägget och liksom sakta men säkert självdö (fel ordval jag vet, men det var det första och enda som dök upp i min huvud) denna blogg skapades när bloggandet inte var så stort, när man faktiskt läste varandras bloggar för att man ville det och inte för att göra reklam för sin egna blogg genom kommentera varje blogg man var inne på.


Fast endå känner jag
att jag saknar den här bloggen, jag saknar att logga in här, skriva om allt som dyker upp i skallen på mig och bara låta fingrarna sväva och leka över tangetbordet, jag saknar alla era söta kommentarer, jag saknar att läsa vissa närmare bloggares bloggar, jag saknar så mkt att jag inte vet vad jag saknar riktigt mer? synd bara att de flesta gamla bloggar är borttagna


Men jag har bestämt mig för att uppdatera lite här iallafall, saknaden är förstår helt enkelt hahah bara det hela inte blir för utdraget så kommer allt bli awesome :D


Kommentarer
ROXANNE säger:

men hej och välkommen tillbaka :D

Datum: 2010-02-28 Tid: 17:53:22
Blogg/URL: http://kissamiss.blogg.se/
joss säger:

detsamma sötnos, jag vet hur sjukt jobbigt det är att ständigt omges av detta hemska mörker och jag hoppas det blir bättre för dig snart! men på ett sätt är det endå skönt att höra att mina ord skulle kunna kommit från någon annan också, veta att man inte är helt ensam. och jag är såå glad att du är tillbaka :)

Datum: 2010-02-28 Tid: 19:00:52
Blogg/URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0