when you hit me, hit me hard

Hej hej hemskt mycket hej! Smaken och lukten är återigen tillbaka till min ickesåbraimunförsvarskropp och jag äter som en häst igen! hahah seriöst, jag gör nog tamefasen ingenting annat om dagarna...skola, gym och äter ;) life is beautiful så att säga!

Ligger just nu i sängen med laptopen i knät, nya mobilen bredvid mig (som jag spontanshoppade i lördags!?? mer om det senare) den är så fiiin samt en snarkande hund på golvet precis intill :) Det är måndag och jag har äntligen fått besöka gymmet och svettat ur mig några liter efter 2-3 veckors tid av snoreri i sängen ^^ jag mår bra

Annars händer
det inte så mycket mer i vardagen just för tillfället..skolan rullar på, dagarna flyger iväg och jag hinner knappast förstå att det redan är dags att förbereda sig inför nästa dag? men det är skön det också, ibland går ju dagarna bara fööör sakta! :P

 



slänger in lite lugn-måndagskvälls musik :) lyssna och dröm er bort kära vänner

Är det dags igen? att återigen känna samma känslor, att återigen få upp hoppet om någonting, att återigen känna lycka men som återigen på en hundradels sekund krossas och lämna mig kvar i skiten, för att återigen hitta dessa känslor igen? eller är det annorlunda denna gång? kan det vara så att det faktiskt är allvar den här gången? kan det vara så att det är så här det ska vara, vi - oss - du & jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0